Brugerbedømmelser uden fritekst – Åh nej!!!

31. maj 2016

Billede har ikke nogen beskrivelse

Med e-mærkets nye kundescore, det ene af to nye produkter eller add-ons til e-mærket, gør vi op med traditionelle brugerbedømmelser. Vi har skåret den obligatoriske fritekst væk og gjort det så nemt som muligt at anmelde en e-mærket webshop. Ingen prosa og usaglige anklager. Kun svaret på et simpelt spørgsmål: Er du tilfreds eller utilfreds?

Hvad med den brugbare feedback?

Nu spørger du måske dig selv, om ikke skrevne bedømmelser fra dine kunder er relevante, og kan hjælpe dig med at udvikle din forretning, og om det derfor er en tosset ide at fjerne den mulighed. Det har vi naturligvis tænkt på. Derfor kan alle kunder, både tilfredse og utilfredse, fortsat knytte en kommentar til deres bedømmelse. Forskellen er blot, at feedbacken går direkte og kun til webshoppen fremfor at blive blæst op til offentlig skue.

Giv vores brugerbedømmelser tørt på

Har du spørgsmål til vores nye kundescore, er du velkommen til at kommentere herunder. Vi vil rigtig gerne udfordres, så vi kan sikre, at eventuelle børnesygdomme eller geniale input, vi ikke havde tænkt på, kan indtænkes i den videre udvikling af systemet.

Læs også: Sådan adskiller e-mærkets kundescore sig

©2024 emaerket.dk